Coverbands

coverbands zoeken voor je feest

De meest te gekke en populaire coverbands

Meer Dochters

Allroundbands
Bands
Bruiloftbands
Entertainment
Feestbands

Gesponsorde links

Coverband Courage

De band bestaat uit 6 leden die hun met passie voor muziek en vol energie live presenteren, omdat ze weten dat de band sfeerbepalend is voor elk feest. De leden bestaan uit muzikanten van alle leeftijden en zo voelen zij haarfijn aan wat het publiek wil.

Day Out Coverband

Live muziek nodig voor jouw feest, bruiloft of evenement? Day Out bezorgt je een onvergetelijke avond met de beste Engelstalige een Nederlandstalige hits.

De Oranje band

De Oranjeband is de perfecte band voor ieder evenement met een Hollands tintje. Wij verzorgen een avondvullend programma met Nederlandse feestmuziek (zowel Nederlandstalig als van Nederlandse bodem), en met onze schat aan ervaring in het Nederlandse muziekcircuit is het zelfs mogelijk om ons, als uitsmijter op jullie feestavond, jullie favoriete Nederlandse artiest live te laten begeleiden.Informeer gerust naar de mogelijkheden!

Feestband k-BENG

Dé garantie voor een risicoloze boeking op uw feestelijke evenement. Een betaalbare knalband voor een daverend dansfeest! Een zekerheidje en alles wat je mag hopen voor jullie feest.

Kink Music

Onder aanvoering van twee fantastische zangeressen brengt coverband, bruiloftsband KiNK de bekendste Engelse en Nederlandstalige meezingers, dance-, disco- en rockknallers en zelfs de vetste "house" van toen en nu, inclusief de meest recente hits uit de huidige hitlijsten.

Band Lef

Dé band voor een spetterend muzikaal feest. Het geheim: Jarenlange vriendschap en muzikale samenwerking met als motto: het dak eraf!

Mixed Emotions

Mixed Emotions, de allround coverband van regio Zuid-Holland die alle voetjes van de vloer weet te krijgen door alle oude en nieuwe klassiekers uit de speakers te laten knallen! Mixed Emotions is al meer dan 20 jaar actief en heeft ervaring met het verzorgen van muziek voor verschillende soorten evenementen.

Coverband Plein13

Zin in een écht feest? Stop dan met zoeken...!Plein 13 is een coverband uit Bergen op Zoom met een stevige live-reputatie. De band speelt de meest uiteenlopende muziek uit de jaren 70, 80, 90 en van nu, van blues tot soul en van rock tot disco. Kortom; livemuziek van A tot Z.

Sounds Funky

Nen avond met Sounds Funky is echt een ervaring, vanaf de eerste noot tot het daverende slotakkoord.